KundserviceFAQ

Kundservice

För oss på Greentake är personligt bemötande viktigt, därför är du alltid välkommen att kontakta oss oavsett ärende. Vår kundtjänst är öppen alla dagar i veckan och vid mejlkontakt återkommer vi vanligtvis inom 24 timmar. Om du behöver komma i kontakt med någon av våra säljare ringer du till vår växel.

Notera: Du som befintlig kund kan alltid kontakta respektive säljare vid problem, frågor eller funderingar. Alla våra säljare hjälper gärna till oavsett ärende. Telefontider är vardagar 08:00 - 18:00.

Vanliga frågor (FAQ)

1. Tillkommer moms på priserna?

Ja, moms tillkommer på priserna. Vi visar upp priser både med och utan moms.

2. Vilka kostnader tillkommer?

Utöver produktpriset kan det tillkomma frakt, ställ- och klichéekostnad. Alla kostnader blir du informerad om innan påbörjad produktion.

3. Vad har ni för leveranstid?

Vid beställningar från vårt standardsortiment ligger leveranstiden mellan 1-3 dagar. Vid beställningar med profiltryck kan det variera från 4 - 12 veckor beroende på produkt.

4. Vad kostar frakten?

För beställningar överstigande 3000 kr exkl. moms är det alltid fraktfritt. Annars 99kr. Vid lagerhållning till kommer frakt enligt gällande prislista.

5. Hur kan jag ändra min leveransadress efter beställning?

Du kan ändra din leveransadress genom att kontakta ansvarig säljare eller mejla kontakt@greentake.se. Fraktkostnad kan tillkomma.

6. Får man se sin design innan man beställer? 

Ja, vi tar alltid fram en digital skiss som passar både dig och ditt varumärke. Först efter godkänd design påbörjar vi produktion.

8. Får man se provtryck innan leverans? 

Vi erbjuder alltid en kostnadsfri digital skiss. Möjlighet för provtryck finns också. Tryck-kostnad tillkommer.

9. Vilken tryckmetod användes på min produkt?

Vi använder oss både av offset- och flexo tryck. Det beror på produkt, design och kvantitet.

10. Hur skickar jag in ett klagomål?

Din feedback är viktig för oss. Vid klagomål finns får kundtjänst alltid vid din sida. Du kan lämna klagomål till kontakt@greentake.se eller till respektive säljare.

11. Vad händer efter att jag skickat in ett klagonål?

Vi tar vidare ditt klagomål till ledningen och återkommer vanligtvis inom 24 timmar.

Jobba hos oss

Då vi befinner oss i en expansiv fas tar vi gärna emot spontanansökningar inom yrkeskategorierna försäljning, inköp, eller lagermedarbetare.

Välkommen med din spontanansökan!

Ansökan skickas till:
HR-avdelningen – Greentake Group AB
log@greentake.se